loading...
پرتال جامع دل فان
admin بازدید : 238 چهارشنبه 1392/08/15 نظرات (0)

عشق

آپلود عکسآپلود عکس

 

کوتاه میگویم “دوستت دارم

اما

از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

عاقبت گر عمری باشد ماندگار / می گذارم این سخن به یادگار

می نویسم روی کوه بیستون / زنده باد دوستان خوب روزگار

 

 

 

برای دیدن کلیه مطالب به ادامه مطلب بروید..

 

 

عشق

آپلود عکسآپلود عکس

 

کوتاه میگویم “دوستت دارم

اما

از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

عاقبت گر عمری باشد ماندگار / می گذارم این سخن به یادگار

می نویسم روی کوه بیستون / زنده باد دوستان خوب روزگار

 

 

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

 

 

 

 

روزگاری همچو گل ما هم نگاری داشتیم / اینچنین خاری نبودیم اعتباری داشتیم

این که میبینی در این فصل خزان با پشت خم / این زمستان را مبین ما هم نگاری داشتیم . . .

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

نه از سرم می افتی

نه از چشمم

کجای دلم نشسته ای

که جایت این قدر امن است ؟

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم / همه تن چشم شدن خیره به دنباله توگشتم

شوق دیداره تو لبریز شداز جام وجودم / شدم آن عاشق دیوانه که بودم . . .

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

فرقی نداره حکم چی باشه رفیق ، شما همیشه لازمی . . .

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

نمیدانم می دانی یا نه ؟

لحظه تولد من به زمانی بر میگردد که برای اولین بار بهم گفتی

دوستت دارم

دوستت دارم

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

ای دوست کجایی که دلم یاد تو کرده/بی تو دل من خاطره اش نیز پر درده

با هرقدمی یادتو کردم لب ساحل / ای دوست کجایی که قدمها همه فرده !

 

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

پابه پایم که نیامدى

دست در دستم که نگذاشتى

سر به سرم هم نگذار

قولش رابه بیابان داده ام . . .

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

هر چه کردم به ره عشق وفا بود ، وفا

وانچه دیدم به مکافات جفا بود ، جفا

شربت من ز کف یار الم بود ، الم

قسمت من ز در دوست بلا بود

(فروغی بسطامی)

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

عشق یعنی:

یکی بود

یکی نابود . . .

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

سخت ترین کار دنیا ، بی محلی کردن به کسی است که باتمام وجود دوستش داری . . .

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده

به خاطر خودت هم که شده، آن نگاه‌ها را غلاف کن !

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند ، در قلب بیشتر یاد میشوند

مثل “تو

بهترین متون عاشقانه

کنون گر گلستان در دامنم باشد نمی بینم

گذشت آن ، کز پی یک گل به صد گلزار می رفتم

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

گاهی

برای کشتن کسی که توی دلت زنده ست ، باید هزار بار بمیری . . .

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

بعضی آدم ها فقط یک اسم اند در شناسنامه ی تو

بعضی اسم ها اما شناسنامه ی تو اند . . .

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

شاید واسه ی من و تو فردایی نباشد

ولی من هنوز به همون دیروزی دلخوشم که لحظه هایم را با تو گذراندم . . .

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت

شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی همون اس ام اسای تکراری رو میخونی !

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف

لرزشی روی میز کنار تختم میفتد

از این صدا متنفر بودم اما

چشم هایم را میمالم

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

تا لود شود آرزو می کنم کاش تو باشی

سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !

پیامک غمیگن عاشقانه

برای قصه ای که با

یکی بود و یکی نبود” شروع میشود

پایانی بهتر از

آوارگی کلاغ نمی توان نوشت . . .

جملات ناب عاشقانه

بودم !

دیدم با دیگری شادتری

رفتم

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

نبود پیدا شد آشنا شد دوست شد مهر شد گرم شد

عشق شد یار شد تار شد بد شد رد شد سرد شد

غم شد بغض شد اشک شد آه شد دور شد گم شد

تمام شد . . .

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم

می دانی دلیلش چیست ؟

می داند که اگر کنارم باشی

دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز

از او نخواهم خواست

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم . . .

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

بعضیها

بهتر است در حد یک آرزو بمانند

برآورده شدنشان

به بهای شکستن دلت تمام میشود . . .

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

مرخصی ندارد!

حتی وقت استراحت ندارد!

حقوق و مزایا ندارد!

بیمه ندارد!

ترفیع پست و مقام ندارد!

استعفا یا اخراج شدن ندارد!

بازنشستگی و از کار افتادگی ندارد!

با این حال ، دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن!

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

آپلود عکسآپلود عکس

 

آپلود عکسآپلود عکس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوسـتـــای عزیزم به وبسایت دل فان خوش اومدیـــد.لطفا عضو شوید و مطالب زیبای خودتون رو برای ما ارسال کنید.و از امکانات سایت استفاده کنید.به نویسنده نیاز دارم.اگر مایل به فعالیت بودید به ما اطلاع دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این وبسایت رو چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 936
  • بازدید ماه : 936
  • بازدید سال : 20,703
  • بازدید کلی : 202,492