loading...
پرتال جامع دل فان
admin بازدید : 199 چهارشنبه 1392/08/15 نظرات (0)

1

 

 

 

میترسم،میترسم از اینکه تو نباشی و من بی تو جاده های رفاقت را با دلتنگی طی کنم.بگو که ترسم بی معناست.

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

عکس های زیبا دلیل بر زیبایی تو نیست,
ساخت دست عکاس است.
درونت را زیبا کن... تا مدیون هیچ عکاسی نباشی!

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

برای دیدن کلیه مطالب به ادامه مطلب بروید..

 

1

 

 

 

میترسم،میترسم از اینکه تو نباشی و من بی تو جاده های رفاقت را با دلتنگی طی کنم.بگو که ترسم بی معناست.

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

عکس های زیبا دلیل بر زیبایی تو نیست,
ساخت دست عکاس است.

درونت را زیبا کن... تا مدیون هیچ عکاسی نباشی! 

آپلود عکسآپلود عکس

 

انسانها به ناگهان شکسته نمی شوند.این ماییم که دیر به دیر نگاهشان می کنیم........

 

آپلود عکسآپلود عکس


شانـس آوردیـم کـه دیـوارا مـوش دارن و موشـام گـوش دارن
فکـر کـن اگـه دیـوارا شیـر داشتـن با توجـه به قافیـه، مصـراع بعـدش چـه فاجعـه ای میتـونست بشـه :)))))))

عکاس هم نشدیم
که لبخند دیگرانو ببینیم...

 

 

آپلود عکسآپلود عکس


محرم نزدیکه دلهامونو پاک کنیم اگه از کسی کینه ای چیزی داریم ببخشیم تا بخشیده بشیم ....
امام حسین رو الگوی خودمون قرار بدیم تا معنی مردونگی رو درک کنیم.......

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

بخند...
بلند بخند!!!
بی دلیل بخند!!
بگذار بگویند دیوانه ایم!
بخند به عاقلانی که بی دلیل غمگینند...!!

 

آپلود عکسآپلود عکس


بوی محرش میاد
خیمه و پرچمش میاد
فرشته از تو آسمون
برای ماتمش میاد...

 

 

آپلود عکسآپلود عکس


واسه ی فراموش شدن تو به راه های محال سفر کردم...
اما وقتی در قلب منی هیچ راه فراری وجود ندارد

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

بسلامتی مادرم که وقتی بهش گفتم سرنمازی منم دعاکن گفت مگه خودت لالی بجای اینکه باواسطه باخدات حرف بزنی خودت باهاش حرف بزن . . .

 

آپلود عکسآپلود عکس


از کی‌بوردم تعجّب می‌کنم ... ،
که همه‌ی حرف‌های اسمت را در دورترین فاصله از انگشتانم گذاشته و خیال می‌کند این ‌طور کوتاه می‌آیم ...

 

آپلود عکسآپلود عکس


کجا گفته شده که باید مطابق سنتان رفتار کنید؟
تا وقتی که مرا شاد میکند و باعث صدمه کسی نشوم
مطابق هر سن و سالی که دلم می خواهد رفتار می کنم

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

ﻫﯿﺲ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﺎ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻧﻤﯿﺰﻧﻨد!
ﻫﯿﺲ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﻠﻨﺪ ﻧﻤﯿﺨﻨﺪﻧﺪ !
ﻫﯿﺲ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺣﻘﯽ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ !
ﻫﯿﺲ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺭﺍﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽﮐﻨﻨﺪ !
ﻫﯿﺲ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭﺩ ﺭﺍ ﺗﺤﻤﻞﮐﻨﻨﺪ !
ﻫﯿﺲ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺴﻮﺯﻧﺪﻭﺑﺴﺎﺯﻧﺪ !
ﻫﯿﺲ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻇﻠﻢ ﻭ ﺣﺮﻑﺯﻭﺭ ﺭﺍ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﻨﻨﺪ!
"
ﻓﻘﻂ ﺑﻪﺟﺮﻡ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻮﺩﻧﺸﻮﻥ "!!
ﻫﯿﺲ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺤﻤﻞ ﮐﻨﻨﺪ ﻭﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻧﮑﻨﻨﺪ..
ﻫﯿﺲ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺣﺘﯽ ﺣﻖ ﺍﯾﻨﻮ ﻧﺪﺍﺭﻥﮐﻪ
ﻋﮑﺴﺸﻮﻥ ﺭﻭﯼ ﺍﮔﻬﯿﻪﺗﺮﺣﯿﻤﺸﻮﻥ ﭼﺎﭖ ﺑﺸﻪ !
ﻫﯿﺲ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺭﺍﻡ ﺑﻤﯿﺮﻧﺪ !!
ﻭ ﺍﯾﻦ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪﺩﺍﺷﺖ ......

 

 

آپلود عکسآپلود عکس


یکی‌ از زیباترین لحظه ها‌ ،لحظه ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه و تو میدونی‌ که تو دلیل اون لبخند هستی

 

 

آپلود عکسآپلود عکس


همیشه 1 نفر هست که با بقیه فرق داشته باشه...
.
اره بخدا هست....

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

در یک رابطه محکم دوستانه نیازی نیست همیشه و همه روز با هم در ارتباط و گفتگو بود
مادامیکه آن رابطه در قلب جای دارد
دوستان حقیقی هرگز جدا نخواهند شد

 

 

آپلود عکسآپلود عکس


تویی که مرا در سقوط می بینی تا به حال اندیشیده ای که شاید تو خود وارونه ایستاده ای؟

 

آپلود عکسآپلود عکس


بی اراده بودنت از بچگی سر تیم کشی برای بازی وسطی پیدا بود...
اونوقتی که میگفتی:
من با کی أم؟
اما من میگفتم:
کی با منه؟
...
میفهمی؟؟؟؟؟!!!!!

 

آپلود عکسآپلود عکس


 

گوشیم ارور داد
باتری ضعیف است
ومن گفتم تو غلت کردی
این روزا رابطه ها
دوستی ها
ضعیفا
اما باتریا نه هسته ایشم اومده:(

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

هر 60 ثانيه اي رو كه با عصبانيت، ناراحتي و يا ديوانگي بگذراني، از دست دادن يك دقيقه از خوشبختي است كه ديگر به تو باز نميگردد

 

خندیدن به اشتباهاتتان می تواند
عمر شما را طولانی کند
خندیدن به اشتباهات همسرتان میتواند عمر شما را کوتاه کند

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

تا یـــــار که را خواهد و


میلش به که باشد................

 

 

آپلود عکسآپلود عکس


رگم رابخاطرش زدم...
ازکنارم ردشدوگفت:
.
.
.
فقرچه کارهاکه نمیکند..!!!

 

 

آپلود عکسآپلود عکس


این روزها عین نامردی...
دیگه توی این زمونه کسی حوصله داستان گوش دادن و نداره...

 

آپلود عکسآپلود عکس


مشکل از وقتی شروع شد که . . .
من تو رو گذاشتم اولویت اول زندگیم ،
اما تو ...
لابه لای اولویت های زندگیت سری هم به من زدی . . .
پسرخاله راست میگفت!!! سراغ گرفتن که وقت نمیخواد . . .

آپلود عکسآپلود عکس

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوسـتـــای عزیزم به وبسایت دل فان خوش اومدیـــد.لطفا عضو شوید و مطالب زیبای خودتون رو برای ما ارسال کنید.و از امکانات سایت استفاده کنید.به نویسنده نیاز دارم.اگر مایل به فعالیت بودید به ما اطلاع دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این وبسایت رو چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 928
  • بازدید ماه : 928
  • بازدید سال : 20,695
  • بازدید کلی : 202,484