loading...
پرتال جامع دل فان
admin بازدید : 457 جمعه 1392/08/17 نظرات (0)

جوک زنانه

 

 

خانمه میره بانک یارانه اش روبگیره بانکیه میگه: بریزمش به حساب جاریتون؟
خانمه میگه نه بریز به حساب خودم جاریم بمیره ایشاالا چقدرم شانس داره تو بانکم هواشو دارن !!!

 

زن داداش چیست؟
مارمولکی موذی و خطرناک که بطور مرموزی نظم خانواده را بهم میزند در حالی که معتقداست منشاء تمام مشکلات خواهر شوهر است




آپلود عکسآپلود عکس

 

برای دیدن کلیه مطالب به ادامه مطلب بروید..

جوک زنانه

 

 

خانمه میره بانک یارانه اش روبگیره بانکیه میگه: بریزمش به حساب جاریتون؟
خانمه میگه نه بریز به حساب خودم جاریم بمیره ایشاالا چقدرم شانس داره تو بانکم هواشو دارن !!!

آپلود عکسآپلود عکس

 

زن داداش چیست؟
مارمولکی موذی و خطرناک که بطور مرموزی نظم خانواده را بهم میزند در حالی که معتقداست منشاء تمام مشکلات خواهر شوهر است


آپلود عکسآپلود عکس

 

آیا میدانید فقط یه آرایشگر زنِ ایرانی می تونه درآمدی معادل یک فوق تخصص جراحی رو داشته باشه

!

آپلود عکسآپلود عکس

 

فقط یک زن ایرانیمی تونه روزی چند ساعت برنامه آشپزی نگاه کنه و چند تا دفتر هم پر کرده باشه و آخرش همون کوکوسبزی برای شوهرش درست کنه!

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

چهار چیز که حوّا نمی تونست به آدم بگه:
1-
آدمت می کنم !
2-
از شوهرای دیگه یاد بگیر !
3-
قبل از تو صد تا خواستگار داشتم !
4-
می رم خونه مامانم

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

زن دوم مثل انرژی هسته ای میمونه بااینکه حق مسلم ماست اما اجازه دستیابی بهمون نمیدن حتی در حد تحقیقات...

 

آپلود عکسآپلود عکس


در چه ماهی هست که زنها در آن کمتر حرف میزنند !؟
جواب: ماه اسفند
آخه ۲۹ روزه !

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

یک دختر ترشیده: " شوهر من آن طفل سیزده ساله ای بود که با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آینده مرا منهدم نمود!"

 

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

دو خصوصیت فقط و فقط تو رانندگی بانوان دیده میشه
۱راه نمیرن !
۲راه نمیدن !

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

و خدا زن را آقرید , بعدش لوازم آرایش را و سپس جراحی پلاستیک را و بعد از آن پروتز... را و بعدتر از آن لباس های زیبا را و وقتی دید باز هم زن ها زیبا نمیشن دیگه آخرین راه را فتوشاپ دید !

 

آپلود عکسآپلود عکس


انسان اولیه وقتی از سر کارش برمیگرده خونه تصمیم میکیره بره دوش بگیره به زنش میگه پس لباسهای من کو ؟
زن : امروز تلویزون برنامه اشپزی داشت باهاش دلمه برگ مو درست کردم !

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میگیری و یک عمر لوازم جانبی آنرا !

 

آپلود عکسآپلود عکس


توضیحات پروفایل بعضی از دخترا : آرومم ، صبورم ، مهربون ، دوست داشتنی ، خــــــانوم ، از دروغ بدم میاد ، وفادارم ،،،، یهو میگفتی زن زندگی ام و دنبال شوهر میگردم دیگه....ای خدااااااا

 

آپلود عکسآپلود عکس

 

زن به شوهر: میخوام یه حقیقتی رو بهت بگم ، من یه ماه که حاملم !
مرد: خودت از پنجره میپری بیرون یا من بندازمت؟
زن: چرا اونوقت؟
مرد: واسه اینکه منم میخوام یه حقیقتی رو بگم!
زن: چه حقیقتی؟
مرد: من ۴ سال پیش رفتم دکتر کلا سیستمم رو تعطیل کردم.
در اینجا زن میرود و خود را بسیار مسالمت آمیز از پنجربه بیرون پرت میکند !

 

آپلود عکسآپلود عکس


گفت مردی به همسرش روزی.... من بمیرم چگونه خواهی زیست؟ گفت: از چند و چون آن بگذر.... تو بمیری برای من کافیست

مواد لازم جهت تهیه دختر ایرانی :

1 -
گوشت ، پوست و استخوان : 49کیلو گرم

2 -
لوازم آرایش : 3 کیلو

3 -
قر : 50 دور در دقیقه

4 -
رو : 75 لیتر

5 -
نق : روزانه 8 ساعت

6 -
ناز: 7 کیلو

7 -
زبان : 14 متر و سی سانت

8 -
حوصله : سه گرم

9 -
سر درد مصلحتی : به میزان لازم

10 -
اشک : 3000لیتر

11 -
حسد : 2 تن

12 -
عشوه شتری : 92مایل

13 -
عقل : کمی تا قسمتی ابری

این مواد را روی هم ریخته 24 ساعت بعد یک دختر مامانی بوجود میاید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوسـتـــای عزیزم به وبسایت دل فان خوش اومدیـــد.لطفا عضو شوید و مطالب زیبای خودتون رو برای ما ارسال کنید.و از امکانات سایت استفاده کنید.به نویسنده نیاز دارم.اگر مایل به فعالیت بودید به ما اطلاع دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این وبسایت رو چگونه ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,206
  • بازدید ماه : 1,206
  • بازدید سال : 20,973
  • بازدید کلی : 202,762